den 2 maj

Haaalo! Här sitter vi i soffan uppe i grätnäs. Vi är alltså Emma och elin, Derför Tar elin över nu J 
det var emma som skrev innan, daaaah.
Jag vet dock inte vad emma gjort idag, förutom att hon dansat med mig och ätit godis som en galning :D

Hm.. Emma har ätit friterat fett på MAX :O
hon har även kört fyrhjuling, men dock inte till max.

Tror jag iaf :S hon är inte så detaljrik den tösen.

Nu sitter hon och tjafsar med bror sin, hihi.

Och jag vet inte vad jag ska skriva L

Jag har inte gjort ett jota idag! 

För alla er retard där ute så uttalas det JÅÅTA!
och  det betyder typ punkt på jesusspråk..
jag har med andra ord inte gjort så mkt ^^
hehe, nu ska vi lyssna på musik, peta sönder varann och skratta åt absolut ingenting.

Ha en bra helg! Och kväll! En bra minut till och med!

/Ekkin äänd dah Emson cutie girl_93


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0