tisdag 10/6

Glädje. Musik träning hela dagen, inför skolavslutningen. Jätte fina solo-låtar måste jag få säga. Själv är det bara kör som gäller denna gång. Jag blir så lycklig av musik gänget. Innan vi for till kyrkan för träning så åt vi pizza på Dinos, för pengarna vi tjänat ihop av vårshowen,det va mys. lika mys i kyrkan sedan. Måste säga att jag gillar alla solosånger grymt mycket. det blir bra detta hörrni.

när vi skulle ta bussen hem, spöregnade det. Verkligen. Elin så smart som hon är, leta efter ett kvarglömt paraply, men nej, det fanns inte. men därimot, hittade hon soppåsar. Glääädje. På med säckarna, ut i regnet och frys ihjäl.
men de gick bra. Elin och jag fick stanna på skolan och vänta till halv fyra bussen. Väl hemma somnade jag av smärta av ryggen. Bättre nu men inte bra. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0