Midsummer Day

Det är torsdag, och mamma kommer hem vi börja packa för att åka iväg till grätnäs. Jag blir alltid lika lycklig när jag kommer fram till grätnäs, det ger en ny energi. Man vet att det väntar en härlig helg. Förutom Mormor och Morfar va vi dom första som hade kommit. Efter ett tag rullade det upp en volvo på gården, med Victor och Pontus i. Ett tag efterdet brumma det även en motorcykel med Susanne på. Efter ännu ett lite längre tag kom tjej bilen med Sandra Fia och Mia i.Den kvällen kollade vi på fotboll, Portugal förlora :O, så då var mina två favvis lag ute. Senare spelade vi kort och hade det mys.
Jag tror inte jag orka berätta allt om vad som har hänt under min midsommar, men det har varit härligt, mycket skratt och ja, kan inte söga så mycket mer (:
sett på mycket film åxå.
Badat, fast vädret inte var de bästa, men va gör man inte.
På fredagen kom även Elin,Benka , Karin , Pappa och Petter. då va vi hela gääänget. förutom anders ullis och markus som kom över dagarna ibland. även en dag , lördagen hade dom med sig båten. Vatteen skidor, men jag provade inte (: hehe skoj att kolla iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0