Fius returns!

heeelo^ klev upp vid tio tiden idag, gick ut på balkongen och kollade ut och kände sommar vädret värma mig. Väckte min broder och åt frukost med honom. Duschen, fixa och promenixade bort mot busshållsplatsen. Där bussen bar iväg mot stan för att möta upp fia som tänkt hälsa på oss här i matfors. Vi gick en sväng, tog oss en fika och så. sedan körde fia till matfors där vi hämtade upp bror och far och bada. Men de va inte så trevligt , jag blev bara arg. För de var några skitungar som var helt dum i skallarna. usch. deltaljer behöver vi inte. men aja, vi drog ganska snabbt, såg på att bror blev lite less på dom, och de blev jag och fia åxå. så vi stack. men när vi kom hem va vi glada igen. mamma fixa käk, vi studsade lite, åt och sedan såg på hitta nemo <3

- jag är en piraja, dom finns i amazonas
hehe =D

senare fikade vi allihopa jordgubbar glass och grädde, ojoj mumms.
Fia och jag åkte till mrf och träffade fia's kompis mia hehe , fia och mia (:
umgicks med henne och någon till. träffade emilio åxå heh.

ska nog sova nu. pusspåer

Kommentarer
Postat av: Fia

Oh, jag gillar rubriken ;D

2008-06-18 @ 20:48:20
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0