3/6-6/6

Hej ! , har haft tre toppen dagar, verkligen. I tisdags vid kvart över nio tiden kom Evelina och hennes mamma och hämta upp mig för  att sedan åka in till navet(buss station). Jag och evelina klev ut ur bilen och gick till resten av kamratstödjarna. För vi skulle ju åka till holmön, i Umeå.

Jag satt med Emma sn på bussen. Vi gick ner från andra våningen í dubbeldäckaren för att köpa hörlurar till filmen dom skulle visa,  ratatoui, den var ganska rolig.men de va nog mest för att emma och jag jömnförde alla karraktärer med våra väänner .

Vi fick sammanlagt åka tre bussar trojag, plus en färga, för att komma till ön. lekte lite titanic fram på färgan :} de va nice.
När vi kom fram till holmön tog vi våra grejer och vandrade till stugorna. första intrycket va mycket fint , tusen igelkottar (!), och bara gamla bilar, men mest volvo ;o hehe.

Anita visade runt alla till stugorna, sista stugan v a finast, nybyggd och hade ett jätte bra rum med dubbel säng, så jag spraaang in och tog det  rummet till mig och emma.
Det va väldigt mysigt där, vid havet. Vi hade trevligt med mycket skratt.

Det kom en ny dag, lika soligt och varmt, mycket härligt. Dagen va förberädd med några övningar, bla. göra en teater de va skoj (:
Den natten bestämde viktor martinsson sig för att sova i skarven mellan mig och emma i dubbelsängen. Och oj va skoj jag och viktor hade hahahaha =D. emma blev galen, eftersom hon ville sova, och jag och viktor kunde inte vara tyst vi svamlade i 3 timmar i sträck troja, emma bara suckade och var hyfsat less. Medans jag och viktor fortsätte. Vi anväde ungefär 5 meningar vi sa under hela tiden.
- "nämen ååh"
-" Svampbob!, jag hatar dig, verkligen."
-" prisa gud, här kommer skatteåterbäringen :D"
ojoj vilka minnen :}
somnade vid halv tre ändå, efter vi sagt gonatt 20 gånger men börjat prata igen efter nån börja fnittra (:

Torsdagen va sista dagen i holmö, vakna halv nio, smått trötta men de gick. Börja städa ihop lite, plocka ihop allt mitt choklad papper (a). Sedan var de Frukost, mer städing. Och efter de va klart gick vi på en prommis /tipsslinga. gick med viktor, viktor emma penny och ewe. Efter tipsslingan va slut gick vi till lilla affären där, köpte glass och godis. Vi hade skoj, och de va otroligt varmt, vi myste  och gjorde ingenting till klockan tre då färgan gick. Lekte lite titanic då åxå (:

Väl i umeå igen så fick vi en timma på oss och skulle käka, både jag och viktor.m bestämde oss att vara nyttig
men tiden gick och vi hittade ingenstans, så de blev dett slavsigt 90 g. skrov på nån grill kiosk x),
bussarna vart helt full, så dom fick skicka en ny till oss, de tog nån timma så fick umgås med viktor och emma mer då. ihi. väl på bussen satt jag mig med emma, men flyttade längst bak med viktor isf, så man fick sträcka på benen, hade lika skoj då^
Hoppade av i övik eftersom våran familj skulle till grätnäsen <3 när jag kom dit fick jag se min favorit kusin elin :D <3 hon satt och måla så fint på väggen så. Så här är jag nu, skriver in detta i ett block så jag sedan ska skriva in i bloggen, den som du läser nu (:
Ska sova nu
puss <3


(för bilder kolla min bilddagbok, kupari@bdb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0