tankar som flyger

Sitter och tänker på vad jag varit med om detta år. Tänkte göra en liten lista okej here it goes!

  • Sjungit solostycken för första gången för publik
  • spelat in en skiva med vårshows gänget ( blev ju som de blev med min insats .. haha x)))
  • Skaffat mig en alldeles egen jonas <3
  • Slutat i åttonde klass och börja min resa till det sista året på Sköle skola
  • Husvagns semester med familj
  • Gatufesten med underbara människor och kolla på superbra spelningar
  • Urkult med Elin Fia och Sandra och hade en av dom bästa tiderna i mitt liv^^
  • Samma dag som hemresan från Urkult , Lars Winnerbääck<3<33<<3

och jaa.. det är väl ungefär det (: , jag älskar mitt liv (:


Kommentarer
Postat av: Jonas

jag har hört att en jonas kan ha ett vädigt dåligt temperament (: är det sant? :D och att dom kan vara vädigt tjuriga :D hmm, interesting (: kanske borde jag spamma emmas blogg.. jag är trött så varför inte?, en ny hobby, en ny livstil, yay ! Goodnight (: Btw emma ! jag och tobbe var hos syv idag :D han rekommenderade yrkesmördare.. kände en viss ironi i hans tonläge.. intressant.. för övrigt så kommer alla andra som läser min kommentar tro att jag är efterbliven,. svar på deras fråga, ja (: stolt

2008-12-05 @ 00:24:17
Postat av: emma

hahahhaha jääävla flummo <3 , hahaha jamen då har du ju någon att skylla på sedan när du är ute och mördar?? ^^ kingen<3

2008-12-06 @ 11:47:48
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0