C'est qui souhaiter pour pleut, et je suis debout dans le désert.

≈ Det är som att önska på regn, när jag står i öknen. 

Till skildnad från texten ovanför så öser regnet ner över den lilla byn Matfors. Iaf i svängar. Skolan rulla på och idag fick vi första hålen - bild och sköletid- och efter franskan lämnade jag och frida alla på skolan, och började gå hemmåt. Jag följde med Frida hem, vi tog en bulle och oboj. Och förflyttade oss sedan upp tillhennes dator *denfunkarigen, yey*, där startade vi upp en blogg till henne,och jag fixade desigen och så. Check her out at http://www.ladirf.blogg.se/

svar till en kommentar i tidigare inlägg:
ja, jag tycker att det är patetiskt, att läsa min blogg bara för att skicka onödiga kommentarer, och att inte så för de utan ha "anonym " eller ännu värre skriva någon annans namn. Och att skriva Jonas, och om du tror att det vi har försörs av en liten kommentar som jag vet jonas själv aldrig skulle skriva så har du så fel. Så tror du fortfarande jag bryr mig av en feg människas åsikt om hur jag är och serut, har du minst lika fel där. ainsi aboutir, parce que je le vaux bien (:


Kommentarer
Postat av: Ekkin

whate, vad äre för looser som kommenterar egentligen! :O

2008-08-28 @ 15:01:54
URL: http://nitsew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0