Uppd.

det blev inte mycket städning för mig igår inte, nej nej. Det få bli nu snart hade tänkt att skriva va som pågick igår. Isf städningen så kom frida (tack så mkt :) ) haha vi studsade, kasta lite basket, hoppa hopprep på mattan, ute och cyckla och hade det allmänt roligt. Vid sex tiden fick frida åka hem för då skulle jag hoppa in i duschen, eftersom vi skulle på "grillfest" hos nordin'arna. Trevligt, va där och åt gott och kolla på tv typ x), aja det vart hemmåt vi 12, så efter de orkade jag inte sätta mig och skriva här.

Men till idag, jag måste kila iväg och städa mitt rum nu. Om jag ska hinna åka till birsta och shoppa avslutnings/konf kläder med mami efter hon kommit hem från militär tjoffs hunds grejet :)

Seya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0