och där va hon igång

Halo!

Börja bli ganska nöjd med designen nu, det känns Emma helt enkelt ;D
Så nu var det bara att börja med skrivandet. Saknat detta med en blogg där jag får skriva av mig allt jag har i mitt lilla huvud.
Så, Idag har varit på "träning" eller rep. innan konfirmationen. Ska nämligen ha ett spel på konfen, om jeesus, sjunga ska jag åxå med nå flicks till, vet dock inte vad än. Men det kommer mer info snart får jag hoppas.

Efter det så fick jag skjuts hem av mami, som stannade i bilen medans jag sprang in och hämtade far och broder. Nu bar det iväg till farbror Esa kupari. Yes yes, trevligt med socialt umgänge och gosaker - mumms tårta - har inte träffat kusin Amanda på ett bra tag, inte heller Lena. Så det va trevligt (: 

Men suck åt vädret. Ge mig sommaren, nu! Skulle va dö trist med detta regn-grå-bleh-slask-snö vädret den 27 april när konfisen har sitt slut. Tråkigt, eftersom det för nån vecka sedan var riktiga toppen vädret då alla skuttade omkring i lycka, Vår känslorna spreds. Sedan kom detta plask och alla blev snabbt lite små depp. För vem mår inte bra när solen kommer och ta bort snön efter en lång och kall vinter.

Men back to reality. Skola Blir det imorgon, och jag kan bara säga Nice! För jag har saknat mina glad-piller som har vare i fjälls, Jonas, Emma och Per =) welcome home sunshines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0