Morrn ! sunshines

  • halo! , vakna halv elva idag. Käkade och satt mig vid tv'n. Efter ett tag hörde jag en bekant röst, och lite senare än till. Victor och susssan va på besök. Yesyes, ska städa idag =(. usch usch, men tänkte berätta lite om går dagen som var ganska kämig asså!

    Solen värmde, då  jag coh frida som va hos mig efter skolan kände, SOMMAR. och sommar - studsmatta, eller hur? Så Jag och frida gick ut i förrådet och skulle leta studssisen, vi var ensamma så vi visste att vi skulle få kämpa. MEn allt går med vilja. När vi fått fram alla grejer till studsmattan , efter vi hade spelat lite basket för första gången iår, så började vi och bygga, vi kämpa och tänkte så det knaka. När grunden var uppe, alltså alla järnpinnar, så var det dags för själva matttan, och dom jävulska fjädrarna, det tog ett tag att bara hitta mattan  och fjädrarna.

    Men sedan va vi igång, själv så letade jag lite efter en pinne som skulle bli till en stor hjälp, men  hittade ingen så vi börja dra med händerna. Och vi drog och drog, kämpade på reält och gud va duktiga vi va. Efter ett bra tag när vi va klar med mer än hälften kom pappa och petter hem från petters träning, så kom dom ner och pappa gick direkt till förrådet och tog fram pinnen! , jävlar va jag blev sur då haha :D men vi va duktigta helt själv, nästan, så hade jag och frida fixa det.

    Sedan vare mat, grillad kyckling och nå potatis tjoffs, beasås och sallad, sommar.

    När jag kom ner igen hade frida invigt studsmattan, och det va så kul att få hoppa igen.
    Men som sagt, tro jag ska börja städa nu, kanske hoppa först :)


    Bilder från en mysdag:
    image5
    image6

    image7
    image4


    seya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0