jag fattar inte, varför?

Hej, tänkt mycket idag. Varit ett slagsmål idag på skolan, lebbigt och otroligt fånigt. Eftersom en människa som har nått emot en annan människa skickar ännu en annan människa för att slå ner den stackarn. Jag förstår inte hur dum man kan vara, nu får jag låta som en "mamma", "lärare" eller vad ni nu vill. Men hur modig är man då lixom? och sloss överhuvudtaget är ju väldigt modigt det också! , Bra grabbar, duktigt jobbat :)

Och det med Engla är så hämskt. Det vet nog alla men jag kan inte förstå människan bakom mordet, jag kan verkligen inte förstå. Men det finns så otroligt många sjuka människor här i världen.
Finns en grej till om Victors händelse. När han blev "misshandlad" av ett gäng. Två stycken, Victor och jonas , av ett stort gäng. utan anledning. Hur sjuk kan man vara ? Gonatt och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0