I'm waitin, waitin' on a sunny day, Gonna chase the clouds away

Hej underbaaaara värld är på toppen humör. Dom två 4 dagarna som vare nu har vare helt underbaara, vädret, människorna, stämmningen, musiken. ojoj. Dethar varit en bra dag idag med, har gjort idrottprov idag, skrev på allt förutom en fråga, hoppas att jag har skrive om rätt saker också, det skulle göra mig ännu gladare. Efter skolan vare sista konfen, innan vi blir konfirmationerad. Fick göra någon blankett om hur det varit, och fikat bullar mackor och melon ^. Efetr de gick jag, Frida och Sofia till pastors expiditionen, för att övva det vi ska sjunga på konfen, fick som vi ville och sjunga pride - U2, bli bra de :) jag och sofia gör varsin solo vers och alla på den tredje, frida ville inte sjunga själv det blir nog bra :)

Imorrn är det ons, min favorit skoldag - Bild&musik - yees! ska käka nu snart ,sedan bär det av till en av dom sista yoga timmarna för denna sesång ;d hare bra

Hej :)

Kommentarer
Postat av: skooootttttkärrrraa

Hejsan, haft en bra dag? : )

2008-04-22 @ 18:47:05
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: moberg

men jag ska ju sjunga sista versen... visst var de så..

2008-04-22 @ 19:28:56
Postat av: Anonym

jo sofia så vare råka skriva fel, orka inte ändra x)

2008-04-22 @ 21:47:45
URL: http://emkupari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0