i'm the worrying kind

Halo! , skola idag, utan jonas *=(* , men jag hade girlsen där. finns faktiskt inte så mkt och skriva om skoldagen som varit.har dock vare på konf efter skolan, var kul faktiskt :) fick skjuts av fridus papi hem , nice yao.

Efter några timmar, eller rättare sagt kl sju snörade jag på mig springskorna och börja jogga till brukshundsklubben där mamma va, så när jag kom fram efter en härlig jobbing tur i det vackra vädret så möter jag min bästis, hunden ozzy. Han är så fin förstår ni. Goste lite med han och väntade tills mamma va klar då vi åkte och hämta och lämna petter från träning, och själva åkte till yogan. Det var härligt att få yoga lite, va 2 veckor sedan för mig, och min rygg blir sämre och sämre så det va lite klurigt. Men det vare lönt. Nu ska jag hoppa i sängen för att jag ska va utvilad till nästa, blivande underbara dag.

Gonatt världen

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0